Visma Severan hinnoittelu

Kokonaishinta muodostuu käyttäjämäärän ja valitun version perusteella.

Valitse käyttäjämäärä:

Käyttäjämäärä:

henkilöä

Basic

Asiantuntijatyön peruspaketti myynnistä laskutukseen pienille yrityksille

25 / kuukaudessa
Hinta / käyttäjä 25

Ominaisuudet:

  • CRM ja myynninhallinta
  • Projektinhallinta
  • Tuntikirjaukset
  • Laskutus: e-lasku, sähköposti, paperilasku
  • Raportointi
  • Kalenteri ja aktiviteetit
  • Mobiilisovellus (iOS & Android)
  • REST API
  • Kirjautuminen Google-tunnuksilla
  • 5 GB tallennustilaa

Suositellaan vähintään 2 tuntia koulutusta. Koulutustarpeet määritellään yhdessä Visma Severan asiantuntijan kanssa.

30 PÄIVÄN KOEKÄYTTÖ

Enterprise

Kattava versio isojen pk-yritysten kokonaisvaltaiseen hallintaan

59 / kuukaudessa
Hinta / käyttäjä 25

Ominaisuudet Premiumin lisäksi:

  • Liikevaihdon jaksotus
  • Toimintohistoria
  • Monivaluuttaympäristö
  • Edistynyt hinnoittelu
  • Edistynyt tietoturva
  • Testiympäristö
  • Avainasiakasvastaava
  • 20 GB tallennustilaa

Koulutustarpeet määritellään yhdessä Visma Severan asiantuntijan kanssa.

30 PÄIVÄN KOEKÄYTTÖ

 

 

Kaikki hinnat alv 0%.

Voit lisätä tai poistaa yrityksen käytössä olevia ominaisuuksia milloin tahansa Severan palvelunhallinnassa.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Koekäyttö
  • Mikä versio minulle sopii parhaiten?

    Koekäytössä pääset kokeilemaan laajasti eri toiminnallisuuksia, ja käytössäsi on Premium-malli. Basic sopii suppeampaan tarpeeseen, kun tavoitteena on saada yksinkertaisesti tunnit sekä projektit lisättyä ja laskutettua. Premium-versio tukee laajemmin projektinhallintaa mahdollistaen mm. matkalaskukäsittelyn, kalenterisynkronoinnit sekä liukumahallinnan.

  • Onko koekäyttö ilmainen?

    Koekäyttö kestää 30 päivää ja on täysin maksuton. Kokeilujakson aloittamiseen ei tarvita luottokortti- tai laskutustietoja, vaan yhteystietojen antaminen riittää. Asiakas tekee ostopäätöksen ja sopimuksen kokeilujakson päättyessä.

  • Mitä tapahtuu, jos en halua jatkaa koekäyttöä?

    Sinun ei tarvitse tehdä mitään, vaan koekäyttö loppuu automaattisesti. Koekäytön lopettaminen ei vaadi ilmoituksia, eikä laskua varmasti tule.

  • Mistä löydän käyttövideoita ja -materiaaleja?

    Käyttöä aloittaessa saat parhaat vastaukset ja henkilökohtaisen opastuksen tuoteasiantuntijoiltamme. He auttavat järjestelmään tutustumisessa sekä liiketoiminnan vaatimusten määrittelemisessä. Lisäksi verkkosivujemme Oppaat ja materiaalit -osiosta löydät videoita ja artikkeleita käytön tueksi.

  • Miten koekäyttöympäristö eroaa aidosta ympäristöstä?

    Koekäyttöympäristö vastaa todellista käyttöliittymää ja käytettävissä on Premium-malliin kuuluvat ominaisuudet. Koekäyttöympäristöstä on mahdollisuus siirtyä suoraan maksulliseen versioon oston yhteydessä.

Käyttöönotto
  • Mistä tiedän, mikä käyttöönottomalli on juuri meille sopiva ja kuinka paljon se maksaa?

    Käyttöönoton laajuus ja käytettävä aika määritellään yhdessä asiakkaan kanssa. Hinta muodostuu käytön laajuuden ja käyttäjämäärän perusteella.

  • Miten saan tiedot vietyä nykyisestä järjestelmästä Visma Severaan?

    Asiakastiedot voidaan viedä suoraan csv-tiedostona. Muiden tietojen osalta tuoteasiantuntijamme käyvät läpi mahdolliset tiedonsiirtotarpeet ja niistä sovitaan erikseen käyttöönoton yhteydessä.

  • Miten saan integroitua haluamani tuotteen Severaan?

    Severaan on olemassa useita valmiita integraatioita ja integrointi avoimen rajapinnan Soap API:n ja jatkossa REST API:n avulla onnistuu myös. Integraatiot tai API-rajapinta -osiosta löydät kattavasti lisätietoja. Tarkemmissa kysymyksissä kannattaa olla yhteyksissä asiakastukeemme.

  • Miten varmistatte, että käyttöönotto onnistuu?

    Kouluttajina toimivat asiantuntijat, joilla on kokemus satojen asiantuntijayritysten liiketoiminnasta ja kouluttamisesta. Jokaisen koulutuksen jälkeen pyydämme asiakkaalta arvion koulutuksen onnistumisesta. Tietoa käytetään toiminnan kehittämiseen. Asiakkaan puolelta onnistunut käyttöönotto edellyttää johdon sitoutumista, pääkäyttäjän nimeämistä ja riittävää avainhenkilöiden ajankäyttöä.

Käyttö ja tuki
  • Saako käyttöön tukea suomen kielellä ja onko asiakaspalvelu Suomessa?

    Asiakaspalvelumme toimii Lappeenrannassa ja vastaa suomeksi sekä englanniksi. Tukimateriaali on myös saatavilla molemmilla kielillä.

  • Kuuluuko tuki kuukausimaksun hintaan?

    Puhelintuki ja sähköpostituki on asiakkaillemme maksuton. Huomioi kuitenkin, että operaattorisi veloittaa 010-numeroon soittamisesta palvelunumeromaksun (8,35snt/puh+16,69snt/min). Edellä mainittujen tukikanavien lisäksi käytössäsi ovat Visma Solutions Community sekä Tukiportaali, joista löytyy paljon ohjeita ja käyttövinkkejä. Lue lisää asiakaspalvelu-sivulta.

  • Millä kielillä Severaa voi käyttää?

    Jokainen käyttäjä voi itse määritellä kielen, jota haluaa käyttää omassa ympäristössään. Vaihtoehdot ovat: suomi, englanti, ruotsi, norja, tanska ja hollanti. Lisäksi laskut on mahdollista lähettää kymmenillä eri kielillä

  • Pitääkö meidän olla yhteyksissä asiakaspalveluun, jos käyttötarpeemme muuttuu?

    Koska kyseessä on pilvipalvelu, voi jokainen yritys lisätä tai poistaa uusia käyttäjiä itse. Lisäksi liiketoiminnan muutokset kuten uudet palvelut ja toimipaikat on mahdollista lisätä Visma Severan asetusten kautta, joita yrityksen pääkäyttäjä hallinnoi. Tarvittaessa asiakastukemme auttaa muutoksissa.

Selkeämpää projektienhallintaa. Kokeile maksutta.