Visma Severan hinnoittelu
Kokonaishinta muodostuu käyttäjämäärän ja valitun version perusteella.
Kokonaishinta muodostuu käyttäjämäärän ja valitun version perusteella.
Käyttäjämäärä:
BasicAsiantuntijatyön peruspaketti myynnistä laskutukseen pienille yrityksille
25€ / kk
25€ / kk / käyttäjä
Kokeile 30 päivää
Ominaisuudet:
|
BusinessTehokas ja automatisoitu toiminnanohjaus erikokoisille asiantuntija- ja projektiyrityksille
39€ / kk
39€ / kk / käyttäjä
Kokeile 30 päivää
Kaikki Basic ominaisuudet +
|
Suositeltu PlatinumParas paketti projektiliiketoiminnan johtamiseen kattavan raportoinnin ja ennusteiden avulla
49€ / kk
49€ / kk / käyttäjä
Kokeile 30 päivää
Kaikki Business ominaisuudet +
|
EnterpriseKattava versio isojen pk-yritysten kokonaisvaltaiseen hallintaan ja johtamiseen
69€ / kk
69€ / kk / käyttäjä
Kokeile 30 päivää
Kaikki Platinum ominaisuudet +
|
Kaikki hinnat alv 0%.
Voit lisätä tai poistaa yrityksen käytössä olevia ominaisuuksia milloin tahansa Severan palvelunhallinnassa.
Koekäytössä pääset kokeilemaan laajasti eri toiminnallisuuksia, ja käytössäsi on Premium-malli. Basic sopii suppeampaan tarpeeseen, kun tavoitteena on saada yksinkertaisesti tunnit sekä projektit lisättyä ja laskutettua. Premium-versio tukee laajemmin projektinhallintaa mahdollistaen mm. matkalaskukäsittelyn, kalenterisynkronoinnit sekä liukumahallinnan.
Koekäyttö kestää 30 päivää ja on täysin maksuton. Kokeilujakson aloittamiseen ei tarvita luottokortti- tai laskutustietoja, vaan yhteystietojen antaminen riittää. Asiakas tekee ostopäätöksen ja sopimuksen kokeilujakson päättyessä.
Sinun ei tarvitse tehdä mitään, vaan koekäyttö loppuu automaattisesti. Koekäytön lopettaminen ei vaadi ilmoituksia, eikä laskua varmasti tule.
Käyttöä aloittaessa saat parhaat vastaukset ja henkilökohtaisen opastuksen tuoteasiantuntijoiltamme. He auttavat järjestelmään tutustumisessa sekä liiketoiminnan vaatimusten määrittelemisessä. Lisäksi verkkosivujemme Oppaat ja materiaalit -osiosta löydät videoita ja artikkeleita käytön tueksi.
Koekäyttöympäristö vastaa todellista käyttöliittymää ja käytettävissä on Premium-malliin kuuluvat ominaisuudet. Koekäyttöympäristöstä on mahdollisuus siirtyä suoraan maksulliseen versioon oston yhteydessä.
Käyttöönoton laajuus ja käytettävä aika määritellään yhdessä asiakkaan kanssa. Hinta muodostuu käytön laajuuden ja käyttäjämäärän perusteella.
Asiakastiedot voidaan viedä suoraan csv-tiedostona. Muiden tietojen osalta tuoteasiantuntijamme käyvät läpi mahdolliset tiedonsiirtotarpeet ja niistä sovitaan erikseen käyttöönoton yhteydessä.
Severaan on olemassa useita valmiita integraatioita ja integrointi avoimen rajapinnan Soap API:n ja jatkossa REST API:n avulla onnistuu myös. Integraatiot tai API-rajapinta -osiosta löydät kattavasti lisätietoja. Tarkemmissa kysymyksissä kannattaa olla yhteyksissä asiakastukeemme.
Kouluttajina toimivat asiantuntijat, joilla on kokemus satojen asiantuntijayritysten liiketoiminnasta ja kouluttamisesta. Jokaisen koulutuksen jälkeen pyydämme asiakkaalta arvion koulutuksen onnistumisesta. Tietoa käytetään toiminnan kehittämiseen. Asiakkaan puolelta onnistunut käyttöönotto edellyttää johdon sitoutumista, pääkäyttäjän nimeämistä ja riittävää avainhenkilöiden ajankäyttöä.
Asiakaspalvelumme toimii Lappeenrannassa ja vastaa suomeksi sekä englanniksi. Tukimateriaali on myös saatavilla molemmilla kielillä.
Puhelintuki ja sähköpostituki on asiakkaillemme maksuton. Huomioi kuitenkin, että operaattorisi veloittaa 010-numeroon soittamisesta palvelunumeromaksun (8,35snt/puh+16,69snt/min). Edellä mainittujen tukikanavien lisäksi käytössäsi ovat Visma Solutions Community sekä Tukiportaali, joista löytyy paljon ohjeita ja käyttövinkkejä. Lue lisää asiakaspalvelu-sivulta.
Jokainen käyttäjä voi itse määritellä kielen, jota haluaa käyttää omassa ympäristössään. Vaihtoehdot ovat: suomi, englanti, ruotsi, norja, tanska ja hollanti. Lisäksi laskut on mahdollista lähettää kymmenillä eri kielillä
Koska kyseessä on pilvipalvelu, voi jokainen yritys lisätä tai poistaa uusia käyttäjiä itse. Lisäksi liiketoiminnan muutokset kuten uudet palvelut ja toimipaikat on mahdollista lisätä Visma Severan asetusten kautta, joita yrityksen pääkäyttäjä hallinnoi. Tarvittaessa asiakastukemme auttaa muutoksissa.