Mainostoimistot

Enemmän luovaa aikaa asiakastyölle

Näe koko toimiston projektiportfolio ja laskuta työt helposti. Tunne kannattavimmat asiakkuudet ja avaa näkymä liiketoiminnan ennusteille.

Hallitse projektit tuottavammin

Sujuvoita projektinhallintaa

Perusta, vaiheista ja hinnoittele projektit historiadatan pohjalta. Kohdista työt suoraan projekteille ja automatisoi laskutus.

Yhdistä taskinhallintaan

Luo Severasta suora yhteys suosittihin taskin­hallintaan kuten Trelloon, Asanaan ja Mondayhin.

Tiedä mikä kannattaa

Peilaa asiakastyöhön käytettyä aikaa tuottoon. Näe kannattavimmat asiakkuudet ja projektit – ja keskity niihin.

Severan työpöytä

Koko toimiston arki Severassa

Hoida myynti, projektinhallinta, CRM ja laskutus tehokkaasti Severassa. Minimoi pakolliset taskit ja keskity rauhassa luomaan asiakkalle lisäarvoa.

Projektitehtävien kanban

Toimita projektit tehokkaasti

Aseta projektilla aikataulut, työn hinnat ja taloudelliset tavoitteet. Seuraa projektien etenemistä visuaalisissa gantt ja kanban -näkymissä. Näe projektin avainaluvut projektiraporteilla ja reagoi tilanteen niin vaatiessa.

Laskuta kaikki tunnit helposti

Kirjaa kaikki asiakkastyöhön käytetyt tunnit suoraan projekteille asiakas- ja projektikohtaisten hinnastojen perusteella. Laskutettava työ näkyy projektin koontiraporteilla reaalijassa koko projektitiimille.

Kehitä kannattavuutta

Segmentoi asiakkaat selkeisiin ryhmiin ja löydä kannattavimmat kohderyhmät, joihin keskittyä. Seuraa toteutuneita tuntihintoja tavoitehintoihin ja käännä kannattamattomat projektit tuottavaksi reagoimalla ajoissa.

Lisää automaatiota työpäivään

Hyödynnä Severan monipuoliset integraatiot muihin sovelluksiin. Saatavilla yli 50 valmista integraatio markkinoiden suosituimpiin myynnin, markkinoinnin automaatio, kollaboraatio ja taloushallinnon ohjelmistoihin.

Yhteydenpito ja opastus sujuivat alusta asti loistavasti ja koekäytön yhteydessä sain tarvittavat vastaukset ja ratkaisumallit meidän hieman erikoisempiinkin tarpeisiimme.

Mici Virpiö – projektijohtaja, Planeetta 10 Oy

Varmista toimiston kasvu

Avaa 360-näkymä dataan niin projekti- kuin liiketoimintajohdolle. Tiedä mistä kannattavuus muodostuu ja missä on kehitettävää.

Raportointi

Tee parempia päätöksiä

Seuraa sekä operatiivista tekemistä että liiketoimintaa visuaalisten raporttien avulla. Varmista paremmat päätökset yksittäisiltä tarjoukselta aina johtoryhmätyöhön saakka.

Raportin luominen Severassa

Räätälöityjä raportteja on helppo luoda ja niitä käyttämällä voidaan vaivattomasti nähdä paljon kuhunkin numeroon on tullut myyntiä. Integrointi taloushallinnon ohjelmistojen kanssa toimii mainiosti.

Robert Kullström – toimitusjohtaja, Freemium Media

Johtaminen

Avaa näkymä tulevaan

Ymmärrä mistä kasvu muodostuu ja missä päin organisaatiota sakkaa. Severan laskutus-, liikevaihto- ja kuluennusteet kertovat mihin suuntaan bisnes on menossa.

Johtamisen ominaisuudet

Resursointi

Ennakoi osaaja­tarvetta

Varaa oikeat tekijät projekteille jo myyntivaiheessa. Ymmärrä milloin on tarve ulkoistaa tai rekrytä uusia osaajia ja millaista osaamista kokoonpanosta puuttuu.

LM&Someco luottaa Severaan

Asiakkaille on tärkeää, että asiat sujuvat aikataulussa. Severa auttaa näkemään mitä organisaatio tekee, miten kuormittuneita työntekijät ovat, ketä voidaan käyttää tuleviin projekteihin ja kenelle pitää antaa tukea.

Janne Pöyhönen – asiakasjohtaja ja osakas, LM&Someco

Parasta Severassa on kokonaisuus, jossa resursointi, tuntikirjaukset ja toteumat ovat samassa paikassa. Näin koko projektiputkea pystyy hallinnoimaan yhdessä järjestelmässä.

Antti Valtari – talousjohtaja, LM&Someco

Jo yli 230 mainos- ja viestintäalan yritystä käyttää Severaa.

Siirry Severaan tästä