MAINOS- JA VIESTINTÄTOIMISTOT

“Reaaliaikaisen tiedon jakaminen Visma Severan avulla on helppoa”

Sanna Rautio, COO & Strategist
Nitroid 360

Kustannusarviosta laskulle – yhdellä työkalulla

Visma Severaa sekä ValueFramea käyttää jo yli 230 suomalaista mainos- ja viestintätoimistoa.

Asiakaskohtainen mukautus

Kannattavia asiakkuuksia

Ymmärrä asiakkuuksien laskutuksen ja kannattavuuden kehittymistä. Kohdenna projektien myynti kannattavimpiin palveluihin. Perusta projektit nopeasti kustannusarviosta laskutustietoineen.

Tehokas työnohjaus

Resursoi osaajat ja jaa tehtäviä tehokkaasti. Jätä pelivaraa asiakkaiden kiireellisille pyynnöille. Seuraa helposti käytettyä työaikaa ja huomaa, mitkä työtyypit tai työvaiheet (esim. graafinen suunnittelu, copywriting, tekninen toteutus) tarvitsevat eniten kehittämistä.

Helpompi laskutus

Laskuta työt nopeammin ja tarkemmin oli kyse sitten kiinteähintaisista projekteista tai kuluihin ja työtunteihin perustuvasta laskutuksesta. CMS- tai muiden markkinoinnin työkalujen jälleenlaskutus onnistuu kuukausittain automaattisesti.

“Yhteydenpito ja opastus sujuivat alusta asti loistavasti ja koekäytön yhteydessä sain tarvittavat vastaukset ja ratkaisumallit meidän hieman erikoisempiinkin tarpeisiimme.”

Mici Virpiö, Projektijohtaja
Planeetta 10 Oy

“Severa on ollut keskeisessä osassa siinä, miten me saadaan meidän projektit onnistumaan aikataulussa, pysymään budjetissa ja vietyä ne maaliin kannattavasti.”

Timo Salminen, Toimitusjohtaja
Verkkojulkaisut Oy

“Räätälöityjä raportteja on helppo luoda ja niitä käyttämällä voidaan vaivattomasti nähdä paljon kuhunkin numeroon on tullut myyntiä. Integrointi taloushallinnon ohjelmistojen kanssa toimii mainiosti.”

Robert Kullström, Toimitusjohtaja
Freemium Media

Mukava työntekijöille

Mainostoimistojen visuaaliset ja luovat ihmiset toivovat erityisesti mutkatonta käytettävyyttä ja helppoa tapaa kirjata työtunnit. Toisaalta projektiliiketoiminnan johtaminen, raportointi ja laskutusprosessi vaativat, että asioita kirjataan täsmällisesti.

Henkilökohtaisten työpöytien, graafisuuden ja työntekijäkohtaisten raporttien ansiosta käyttö on nopeampaa ja tarjoaa myös työntekijälle mahdollisuuden nähdä oma vaikutus yritykselle.

Reaaliaikainen toiminnan seuranta

Asiakkuusvastaavat, projektipäälliköt ja johtohenkilöt voivat itse luoda raportteja ja näkymiä, joita he tarvitsevat päivittäin. Näin varmistetaan, että myyntiin, projektien aikatauluihin, resurssien käyttöasteen sekä laskutuksen kehitykseen voidaan reagoida mahdollisimman nopeasti.

Hallitse pienet työt nopeasti

Pienemmät ja kiireelliset tilaukset voidaan perustaa nopeasti seurantaa ja laskutusta varten. Työn perustaminen laskutustietoineen ja tehtävien jakamisineen vie aikaa alle minuutin.

Vapaita resursseja voidaan tarkastella ryhmäkalenterinäkymässä päivä- ja viikkotasolla, ja tilattuja töitä voidaan siirtää suoraan suunnittelijoiden vapaille ajanjaksoille. Jos tekijä ei ole vielä tiedossa, tehtävä voidaan jättää kohdistamatta. Allokoimattomat tehtävät ovat näkyvissä projektipäällikölle, joka voi ohjata tehtävän vapaana olevalle suunnittelijalle, tai työntekijät voivat poimia itse töitä työlistalleen.

“Severa on ollut keskeisessä osassa siinä, miten me saadaan meidän projektit onnistumaan aikataulussa, pysymään budjetissa ja vietyä ne maaliin kannattavasti.”

Timo Salminen, Toimitusjohtaja
Verkkojulkaisut Oy

Maksuton koekäyttö

Tutustu mainos- ja viestintäalan toiminnanohjausratkaisuihimme 30 päivän ajan.

Täytä ja lähetä alla oleva lomake - olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.

Jos sinulla on tekninen kysymys, ole hyvä ja tutustu asiakastukeen.


Etunimi

Sukunimi

Yritys

Puhelin

Sähköposti