IT & ICT

“Visma Severan avulla tietää eurolleen, mitä on tulossa ja menossa”

Antti Hellberg, Toimitusjohtaja
Project-IT Oy

Optimoi tietotyön johtaminen – hallitse asiakkaat myynnistä laskutukseen

Visma Severaa sekä ValueFramea käyttää jo yli 190 suomalaista IT-alan yritystä.

Tarjoa joustava työkalu asiantuntijoillesi

Asiantuntijasi kirjaavat työaikatiedot ja muistiinpanot vaikka mobiilisti suoraan asiakkaan luota. Yhteisen CRM:n avulla kaikki ovat ajan tasalla asiakkaiden statuksesta ja tiedot ovat heti raportoitavissa.

Hallitse tiukat aikataulut ja deadlinet

Tiukat aikataulut ja lukuisat tehtävät tuovat haasteita päivittäiseen asiantuntijatyöhön. Pidä projektit ajantasalla resursoimalla heti oikeat henkilöt, seuraamalla etenemistä Gantt-kaaviona ja hallinnoimalla projektitehtävät yhdessä Kanban-näkymässä.

Tiedä mikä tuottaa

Tiedä, mikä on kannattavaa sekä mihin kuluu turhaan työtunteja ja kehitä toimintaa sen mukaan. Integraatioiden avulla tuot myös muiden järjestelmien (esim. Jira) tiedot yhteen paikkaan raportoitavaksi ja laskutettavaksi.

Asiakaskokemuksia

Kokonaisuuksien hallintaa, suunnitelmallisuutta ja sujuvaa laskutusta

“Meidän liiketoiminnoillemme on ominaista suuri määrä yhtäaikaisia työmääriltään ja aikatauluiltaan toisistaan poikkeavia eri asiakkaille tehtäviä töitä. Visma Severan avulla yksittäisten töiden ja kokonaisuuden tilanne saadaan hallittua helposti ja kustannustehokkaasti.”

Kari Myöhänen,
Tietojärjestelmäpalveluiden vastaava
Alte Visetec

”Kaikki tapaamiset, palaverit, muistutukset jne. ovat ValueFramen kalenterissa, jonka mukaan eletään”. ”Laskutusprosessi on nopeutunut erittäin paljon. Laskutukseen menee noin puolet vähemmän aikaa kuin edellisinä vuosina”.

Niklas Kankkonen,
Controller
Raisoft Oy

”Severa on helpottanut projektien työmäärien ja kannattavuuden hallintaa. Räätälöitävät työpöydät antavat ajantasaista tietoa myös operatiivisen johdon tarpeisiin. Tuote kehittyy koko ajan, tukipalvelu on toiminut hyvin ja apua on saatu aina tarvittaessa.”

Ritva Purhonen,
PMO Manager
Attido Oy

Personoitava, helppokäyttöinen, mukana kaikkialla

Rakentamalla omat työpöydät johdolle, myyjille ja asiantuntijoille saat jokaiselle työntekijälle omaa työntekoa parhaiten tukevan näkymän. Käyttöliittymä on helppo käyttää ja nopeasti omaksuttavissa. Monipuolisen mobiilisovelluksen ansiosta järjestelmä on mukana aina, kun sitä tarvitset.

CRM osaksi projektienhallintaa

Yhdistämällä koko prosessin myynnistä laskutukseen vähennät tiedon hajanaisuutta ja säästät aikaa tuottavaan työhön. Seuraa samassa järjestelmässä niin myynnin pipelinea, hitratea kuin projektien kannattavuutta tai laskutusastetta. Kalenterisynkronoinnin (esim. Office365 tai Google Cal) avulla pysyt ajan tasalla niin myynnin aktiviteeteissa kuin projektitehtävissä.

Tutustu tarkemmin

Integraatiot

Visman toiminnanohjausjärjestelmiin on tehty kymmeniä lisäosia ja integraatioita. Voit myös itse integroida omia tuotteitasi hyödyntämällä avointa REST API:a. Lisäksi voit ryhtyä kumppaniksi ja tarjota ratkaisujasi muille Visman asiakkaille.

Alla muutamia käyttöesimerkkejä:

  • Taloushallinnon järjestelmät kuten Visma Business, Netvisor, Tikon ja SAP
  • Tiketöintijärjestelmät kuten Jira, Zendesk ja Bugzilla
  • Sähköisten ja paperilaskujen välityspalvelut kuten Maventa ja Norfello
  • Erilliset CRM-järjestelmät kuten Salesforce.com ja Microsoft
  • Dokumenttienhallintatyökalut kuten Google Drive ja M-Files

Katso kaikki integraatiot

Haluatko tietää lisää IT- ja ICT-yritysten toiminnanohjauksesta?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin kerromme sinulle enemmän ratkaisuistamme.

Täytä ja lähetä alla oleva lomake - olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.

Jos sinulla on tekninen kysymys, ole hyvä ja tutustu asiakastukeen.


Etunimi

Sukunimi

Yritys

Puhelin

Sähköposti