IT-yrityksen projektinhallinta- ja toiminnanohjausjärjestelmä
Johda IT-yritystä fiksummin ja ketterämmin
Visma Severalla hallitset asiakkaat myynnistä laskutukseen. Severaa käyttää jo yli 190 suomalaista IT-alan yritystä.
Visma Severalla hallitset asiakkaat myynnistä laskutukseen. Severaa käyttää jo yli 190 suomalaista IT-alan yritystä.
Asiantuntijasi kirjaavat työaikatiedot ja muistiinpanot vaikka mobiilisti suoraan asiakkaan luota. Yhteisen CRM:n avulla kaikki ovat ajan tasalla asiakkaiden statuksesta ja tiedot ovat heti raportoitavissa.
Tiukat aikataulut ja lukuisat tehtävät tuovat haasteita päivittäiseen asiantuntijatyöhön. Pidä projektit ajantasalla resursoimalla heti oikeat henkilöt, seuraamalla etenemistä Gantt-kaaviona ja hallinnoimalla projektitehtävät yhdessä Kanban-näkymässä.
Tiedä, mikä on kannattavaa sekä mihin kuluu turhaan työtunteja ja kehitä toimintaa sen mukaan. Integraatioiden avulla tuot myös muiden järjestelmien (esim. Jira) tiedot yhteen paikkaan raportoitavaksi ja laskutettavaksi.
“Parasta Severassa on, että näen sieltä nopeasti kaiken oleellisen tiedon, jota työssäni tarvitsen. Severa on yksinkertainen käyttää ja toimii erinomaisesti tällaisessa asiantuntijapalveluita myyvässä yrityksessä. Se on kasvanut meidän mukana ja uskon, että se toimii meillä hyvin, vaikka kasvaisimme vieläkin.”
Heidi Hallamaa,
Operatiivinen johtaja
CastorIT
Severa on helpottanut projektien työmäärien ja kannattavuuden hallintaa. Räätälöitävät työpöydät antavat ajantasaista tietoa myös operatiivisen johdon tarpeisiin. Tuote kehittyy koko ajan, tukipalvelu on toiminut hyvin ja apua on saatu aina tarvittaessa.
Ritva Purhonen,
PMO Manager
Attido Oy
Rakentamalla omat työpöydät johdolle, myyjille ja asiantuntijoille saat jokaiselle työntekijälle omaa työntekoa parhaiten tukevan näkymän. Käyttöliittymä on helppo käyttää ja nopeasti omaksuttavissa. Monipuolisen mobiilisovelluksen ansiosta järjestelmä on mukana aina, kun sitä tarvitset.
Yhdistämällä koko prosessin myynnistä laskutukseen vähennät tiedon hajanaisuutta ja säästät aikaa tuottavaan työhön. Seuraa samassa toiminnanohjausjärjestelmässä niin myynnin pipelinea, hitratea kuin projektien kannattavuutta tai laskutusastetta. Kalenterisynkronoinnin (esim. Office365 tai Google Calendar) avulla pysyt ajan tasalla niin myynnin aktiviteeteissa kuin projektitehtävissä.
Visma Severaan on tehty kymmeniä lisäosia ja integraatioita. Voit myös itse integroida omia tuotteitasi hyödyntämällä avointa REST API:a. Lisäksi voit ryhtyä kumppaniksi ja tarjota ratkaisujasi muille Visman asiakkaille.
Alla muutamia käyttöesimerkkejä:
Visma Severan tietoturva on ensiluokkaista ja siihen panostetaan jatkuvasti. Severa on ISO 27001 -sertifioitu ja siten myös asiakkaidemme on helpompi varmistua palvelumme tietoturvallisuudesta. Vismalla on myös oma tietoturvaviitekehys VCDM varmistamassa korkealuokkaisten pilvipalveluiden tuottamisen ja Severa on täysin viitekehyksen mukainen.
Tunnemme IT- ja ICT-yritysten kipupisteet. Tutustu materiaaleihimme ja katso, miten Visma Severa ratkaisee IT-alan haasteita.
Tärkeimpänä syynä Severan käyttöönottoon Fraktion toimitusjohtaja Joonas Pajunen pitää sitä, että se yhdistää useiden ohjelmistojen toiminnallisuudet yhteen ja helpottaa siten erityisesti toiminnan ennustamista ja arjen pyöritystä.
Jira on monen IT-yrityksen oikea käsi työnohjauksessa. Blogissa kerromme, miksi Jira kannattaa integroida toiminnanohjausjärjestelmään ja kuinka automaattinen tiedonsiirto tehostaa projektinhallintaa, laskutusta, kannattavuutta ja käyttöasteen seurantaa.
Selvitimme suomalaisten asiantuntijayritysten kasvutavoitteita sekä kasvun ja kannattavuuden haasteita – tutustu tuloksiin blogissamme.
Tutustu Visma Severaan 30 päivän ajan ja näe miten projektinhallintaratkaisumme helpottaa IT-yritysten arkea.