Zendesk-ohjelma tukee parempaa asiakaspalvelua. Sen avulla asiakastuki voi hallita tukipyynnöt, ratkaisutietokannan ja ohjesivuston.

Visma Severan ja Zendeskin välinen integraatio mahdollistaa yhteystietojen ja asiakashistoriatietojen siirron. Näin sekä myynnillä että asiakaspalvelulla on ajantasainen tieto siitä, mitä asiakkaan kanssa on tehty, ja työntekijät voivat keskittyä käyttämään omalle työlleen tärkeimpiä järjestelmiä.

Integraation avulla asiakkaat ja kontaktit siirtyvät Visma Severasta Zendeskiin. Zendeskin tukipyynnöt puolestaan siirtyvät Severan aktiviteeteiksi.

Kun yrityksellä on Zendesk käytössä, voidaan integraatio aktivoida suoraan Visma Severasta Laajennokset-osiosta. Aktiviteettien hallinta -osio on oltava Severassa päällä, jotta integraatio voidaan kytkeä.

Täytä ja lähetä alla oleva lomake - olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.

Jos sinulla on tekninen kysymys, ole hyvä ja tutustu asiakastukeen.


Etunimi

Sukunimi

Yritys

Puhelin

Sähköposti