Visma Severa

Asiakaskokemuksia

Asiakastyytyväisyys on meille yksi tärkeimmistä onnistumisen mittareista. Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin ja lue miksi he pitävät Visma Severasta. Kokeile myös itse Severaa!

Visma Severaa käyttää jo yli 1500 yritystä Pohjoismaissa.

Despro Engineering arvostaa Severan helppokäyttöisyyttä

Insinööritoimisto Despro totesi, ettei Excel enää riittänyt projektien ja tuntien hallitsemiseen ja siirtyi käyttämään Visma Severaa. Tärkeimpinä kriteereitä heillä toiminnanohjausjärjestelmän valinnassa oli skaalautuvuus, mobiili käyttö sekä modernius.

“Parasta Severassa on se, että siitä löytyy tarvittavat toiminnot, ja se on helppo ja yksinkertainen sisäistää.”

Antti Vau
Aluepäällikkö
Despro Engineering Oy

“Tuntien kirjaaminen projekteille käy kätevästi ja tunnit siirtyvät automaattisesti laskutukseen. Severa on yksinkertainen käyttää ja toimii erinomaisesti tällaisessa asiantuntijapalveluita myyvässä yrityksessä. Se on kasvanut meidän mukana ja uskon, että toimii hyvin, vaikka kasvaisimme vieläkin.”

Heidi Hallamaa
Operatiivinen johtaja
CastorIT

Severa on kasvanut CastorIT:n mukana

Severa sopii mainiosti CastorIT:n erikokoisten projektien hallintaan. Heidän mielestään palveluyrityksen toiminnanohjaus saadaan Severalla virtaviivaisesti ja yksinkertaisesti hoidettua.

IDBBN arvostaa Severan monipuolisuutta

Markkinointiviestinnän toimisto IDBBN valitsi Severan käyttöliittymän, pilvipalvelun ja hinnoittelurakenteen takia. Severa on käytössä projektin alkukaaresta loppupäähän saakka ja helpottaa työntekijöiden päivittäistä tekemistä sekä keskittymistä omaan ydinosaamiseen.

“Me olemme saavuttaneet Severalla hyviä tuloksia sen kautta, että se on antanut paremman läpinäkyvyyden meidän kaikkiin asiakkuuksiin ja projekteihin. Pystymme seuraamaan paremmin projektien kannattavuutta. Pystymme seuraamaan, missä projekteissa meidän eri tiimiläiset on kiinni, sekä tietysti se, että säästämme aikaa tällä hetkellä helppokäyttöisellä ja hyvällä järjestelmällä.”

Susanna Juusti
Key Account Manager
IDBBN

Severan kanssa on helppo tehdä yhteistyötä. Konkreettisia hyötyjä on asiakashallinnan ja asiakastyytyväisyyden parantuminen.

IT-talo Huld suosittelee Visma Severaa

Huld ent. RD Velho käyttää Visma Severaa asiakashallintaan, projektinhallintaan sekä taloudenhallintaan. RD Velho suosittelee Visma Severaa palvelualalla toimiville yrityksille sen helppokäyttöisyyden ja laajennettavuuden vuoksi.

Haluaisitko nähdä ja kuulla, miten Severa soveltuisi teidän käyttöönne?

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun pikaisesti yhteydessä.