Visma Severa asiakaspalvelu

Tukiportaali

Tukiportaalista löydät avun 24/7 käyttöohjeidemme avulla tai voit vaivattomasti jättää meille sähköisen tukipyynnön.

Severa tukiportaali

Solutions Community

Communitysta löydät vastaukset päivän polttaviin kysymyksiin sekä ajankohtaiset palvelutiedotteet. Voit myös osallistua tuotteen kehitykseen jättämällä meille kehitysideoita!

Severa Community

Asiakaspalvelu

Puhelintuki: Ma-Pe 9-14
puh. 010 5058475
8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min

severa.support@visma.com

Severa-webinaarit

Asiantuntijamme pitävät veloituksettomia noin tunnin mittaisia koulutuswebinaareja, joissa keskitytään tiiviisti yhteen aihealueeseen kuten laskutukseen tai raportointiin. Tulevista webinaareista ilmoitetaan pääkäyttäjille sähköpostitse ja Communityssa.

Koulutukset

Räätälöimme koulutukset yrityksesi tarpeiden ja käyttäjäryhmän mukaan.
Ole meihin yhteydessä. Sovitaan tarkemmat yksityiskohdat.

severa.support@visma.com

Pysy ajan tasalla Visma Severan uudistuksista ja tiedotteista