Visma Severa asiakaspalvelu

Tukiportaali

Tukiportaalista löydät avun 24/7 käyttöohjeidemme avulla tai voit vaivattomasti jättää meille sähköisen tukipyynnön.

Severa tukiportaali

Solutions Community

Communitysta löydät vastaukset päivän polttaviin kysymyksiin sekä ajankohtaiset palvelutiedotteet. Voit myös osallistua tuotteen kehitykseen jättämällä meille kehitysideoita!

Severa Community

Severan asiakaspalvelu

severa.support@visma.com

Puhelinpalvelu: Ma-Pe 9-11 & 13-14
puh. 010 5058475
8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min

Severa-webinaarit

Asiantuntijamme pitävät veloituksettomia noin tunnin mittaisia koulutuswebinaareja, joissa keskitytään tiiviisti yhteen aihealueeseen kuten laskutukseen tai raportointiin. Tulevista webinaareista ilmoitetaan pääkäyttäjille sähköpostitse ja Communityssa.

Koulutukset

Räätälöimme koulutukset yrityksesi tarpeiden ja käyttäjäryhmän mukaan.
Ole meihin yhteydessä. Sovitaan tarkemmat yksityiskohdat.

severa.support@visma.com

Pysy ajan tasalla Visma Severan uudistuksista ja tiedotteista

Täytä ja lähetä alla oleva lomake - olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.

Jos sinulla on tekninen kysymys, ole hyvä ja tutustu asiakastukeen.


Etunimi

Sukunimi

Yritys

Puhelin

Sähköposti