Kattava asiakkuudenhallinta

Asiakkuudenhallintajärjestelmä asiantuntijayrityksille

Asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa hallitsemaan asiakkuudet elinkaaren alusta asti, aina myynnistä laskutukseen. Visma Severa on pilvipalvelu, jolla asiakkuudenhallinta hoituu vaivattomasti selaimessa ja mobiililaitteilla. Järjestelmässä yhdistyy asiakastiedot, asiakaskohtaiset tehtävälistat sekä taloustiedot, jolloin pysyt aina ajan tasalla asiakkuuksien tilasta ja kannattavuudesta. Severa auttaa asiakassuhteiden vahvistamisessa ja luottamuksen rakentamisessa.

Asiakkuuksien hallinta

Hallitse asiakkuudet vaivattomasti

Severan avulla pidät kaiken asiakkuuksiin liittyvän tiedon yhdessä paikassa ja vältät turhaa kirjaamista useisiin järjestelmiin, jolloin voit keskittyä tehokkaammin arvoa tuottavaan työhön. Näet nopeasti kunkin asiakkuuden tilan, historiatiedot sekä asiakaskohtaisen tehtävälistan. Historiatietojen ja tehtävälistan seuraat yhdessä näkymässä asiakkuuden kehittymistä ja seuraavia askeleita, jolloin olet aina ajan tasalla asiakkaan tilanteesta.

Paranna asiakaskokemusta

Asiakaskokemuksen kehittäminen asiakkuudenhallinnan avulla

Asiakkuudenhallintajärjestelmään koottujen tietojen avulla pysyt ajan tasalla asiakkaan tilanteesta ja voit tarjota asiakkaillesi räätälöityä, henkilökohtaista palvelua nopeammin. Samassa näkymässä asiakastietojen kanssa näet asiakaskohtaisen tehtävälistan, johon voit suunnitella tulevia aktiviteetteja, sopia tapaamisia ja tehdä kalenterimerkintöjä. Ketterä asiakkuudenhallinta mahdollistaa liiketoiminnan kehittämisen asiakaslähtöisempään suuntaan, lisäten asiakkaidesi tyytyväisyyttä ja vahvistaen asiakassuhteita.

Asiakkuudenhallintajärjestelmä - mobiili

Katso videolta kuinka Severa on parantanut RD Velhon asiakastyytyväisyyttä

CRM-järjestelmän asiakaskokemuksia RD Velho

Kannattavuus ja segmentointi

Tunnista kannattavimmat asiakkuudet

Severan avulla segmentoit asiakkuudet historiatietojen perusteella ja tunnistat kannattavimmat asiakkuudet ja asiakasryhmät helposti. Voit luoda asiakaslistoja segmenttien perusteella seurataksesi eri asiakasryhmien kannattavuutta sekä käyttää luotuja segmenttejä suoraan raportoinnissa. Voit hyödyntää asiakaslistoja myös uusien asiakkaiden hankinnassa ja kontaktoinnissa.

Myynnin hallinta ja seuranta

Asiakkuudenhallinta myynnille

Suunnittele, hallitse ja ennusta myyntityötä myyntisuppilon kaikissa vaiheissa. Asiakkuudenhallintajärjestelmän henkilökohtaisella työpöydällä myyjän on helppo seurata kaikkia myynnin aktiviteetteja ja tarjouksia. Aikatauluta aktiviteetit ja hyödynnä myynnin mittareita ohjataksesi omaa myyntityötäsi yhdessä järjestelmässä.

Lue lisää myynninohjauksesta

Asiakkuudenhallintajärjestelmä - myyjän työkalu

Laskutus

Laskutus osana asiakkuudenhallintaa

Nosta automaatioastetta Severan avulla yhdistämällä laskutus asiakastietoihin yhdessä järjestelmässä. Automaatio vähentää turhien kirjausten määrää ja samalla varmistaa, että mitään ei jää epähuomiossa laskuttamatta asiakkaalta.

Lue lisää laskutuksesta

Asiakkuudenhallinta - laskutus

CRM, joka kokoaa tärkeät asiakastiedot yhteen

Paranna asiakaskokemusta löytämällä tarvittava asiakastieto nopeasti yhdestä paikasta. Esimerkiksi asiakkaiden perustiedot, yhteyshenkilöt, asiakashistoria sekä aikaisemmat projektit laskutuksineen ovat helposti asiakaspalvelun, myynnin ja laskutuksen käytettävissä.

[contact-form-7 id="4615" title="Myynnillinen yhteydenottopyyntö"]