Keskitä ja säästä aikaa
Älä käytä aikaa tiedon siirtämiseen ja koostamiseen. Hoida myynti, projektituotanto, työajanseuranta ja laskutus Visma Severassa ja siirrä tiedot automaattisesti Netvisorin taloushallintoon. Aikaa ei kulu turhaan manuaaliseen työhön ja tiedonsiirtoon. Projektien tiedot ovat aina läpinäkyvästi saatavilla.
Kaksi järjestelmää, yksi kokonaisuus
Yrityksen tunnuslukujen, esimerkiksi katteen seuraaminen vaatii, että kaikki kulut ja tiedot tulee saada yhteen paikkaan. Severa-Netvisor -yhdistelmällä saat projektien myynnin, ennusteet, tunnit ja kulut helposti yhteen. Raportit ovat aina ajan tasalla.
Helppo ottaa käyttöön
Valmiin integraation ansiosta käyttöönotto sujuu mutkattomasti. Sovimme yhdessä asiakkaan kanssa fiksuimman prosessin ja järjestelmien käytön. Selkeä, visuaalinen ja helposti omaksuttava käyttöliittymä varmistaa, että jokainen työntekijä oppii käyttämään järjestelmiä oman roolinsa mukaan.
Kokeile veloituksetta