Myynnin seuranta Visma Severassa
Seuraa myyntiputki liidistä tilaukseen vaivattomasti. Näet jatkuvasti tarjouskannan ajantasaisen tilanteet ja hoidat asiakaskontaktit näppärästi selkeän aktiviteettienhallinnan avulla. Severassa yhdistät helposti myynnin hallintaan koko asiakaskaaren hallinnan laskutukseen saakka.
Myyntiputki
Myynnin pipeline auttaa hahmottamaan selkeästi myyntiputken sekä asiakastöiden tilanteen ja näet selkeästi reagointia vaativat asiakkuudet. Voit rakentaa oman myyntiprosessisi ja seurata myyntitöiden etenemistä sen mukaisesti.
Aktiviteetit
Kirjaa ylös kaikki asiakkaan kanssa sovitut puhelut ja tapaamiset, jolloin hahmotat selkeästi omaa työkuormaa sekä pidät huolen, että kaikki sovitut asiat tulee hoidetuiksi.
Asiakashistoriatiedot
Kirjaa puheluiden ja tapaamisen sisällöt ylös Severaan, jolloin kaikki asiakashistoriatieto on helposti myöhemmin saatavilla. Voit myös ohjata tärkeät sähköpostit suoraan talteen asiakaskortille.
Laskutus
Kun potentiaalinen asiakas on voitettu, ja työ käynnistyy, voit hoitaa asiakkaiden laskutuksen näppärästi myös Severassa. Severa ymmärtää projektiliiketoimintaa ja tukee erilaisia laskutustapoja.
Raportit ja mittarit
Severan kattavat valmiit raportit auttavat myynnin nykytilan hahmottamisessa ja ohjaamisessa oikeaan suuntaan. Mittaa myynnin onnistumista kokonaisuutena, henkilöittäin tai vaiheittain.
Kalenterit
Käytettävissä on laaja synkronointi mm. Google Cal ja Office365 -kalentereihin, jolloin asiakasmerkintäsi ovat aina nähtävilläsi, teitpä merkinnät Severasta tai suoraan kalenterista. Kun liität merkinnät suoraan asiakkaalle, on asiakashistoriatiedot visusti tallessa.