Myynninseurantaohjelma

Myynnin seuranta ja ennustaminen

Selkeä ja tavoitteellinen myynnin seuranta vaatii tuekseen tehokkaan työkalun, joka tukee niin johdon kuin myyjien päivittäistä työtä. Visma Severa tarjoaa modernit ominaisuudet myyjän työn edistämiseksi. Helpota myynnin seurantaa ja hyödynnä CRM:ää, joka ymmärtää projekteja.

CRM asiakkuudenhallintajärjestelmä - myyntiputki

Miksi myynnin seuranta kannattaa?

Automaattinen laskutusohjelma

Enemmän myyntiä

Kun näet selkeistä näkymistä myynnin tilanteen ja ennusteet, voit reagoida ajoissa esimerkiksi heikkoon tarjouskantaan. Ohjaat helposti myyntiä myös oikeaan suuntaan.

Laskutusohjelma kiinteä osa projektinhallintaa

Helpota myyjän työtä

Anna myyjälle käyttöön vaivaton työkalu, jotta hän voi tehdä sitä, mitä rakastaa ja mikä tuo tulosta.

Verkkolaskutusohjelma

Kohdista myynti oikein

Voit helposti arvioida myynnin tuotos-panos -suhdetta ja ohjata tekemistä tehokkaammaksi ja kohdentaa aikaa toimivimpiin segmentteihin.

Myynninseuranta myyjän mukana asiakkaalla

Visma Severa toimii helposti myös mobiililaitteilla ja kulkee joustavasti mukana asiakastapaamisissa. Saat helposti tarkastettua puhelimesta aiemmat keskustelut ja osoitteen asiakkaalle. Tapaamisen jälkeen saat nopeasti muistiinpanot talteen suoraan asiakaskortin taakse.

CRM asiakkuudenhallintajärjestelmä - mobiili

Ominaisuudet

Myynnin seuranta Visma Severassa

Seuraa myyntiputki liidistä tilaukseen vaivattomasti. Näet jatkuvasti tarjouskannan ajantasaisen tilanteet ja hoidat asiakaskontaktit näppärästi selkeän aktiviteettienhallinnan avulla. Severassa yhdistät helposti myynnin hallintaan koko asiakaskaaren hallinnan laskutukseen saakka.

Myyntiputki

Myynnin pipeline auttaa hahmottamaan selkeästi myyntiputken sekä asiakastöiden tilanteen ja näet selkeästi reagointia vaativat asiakkuudet. Voit rakentaa oman myyntiprosessisi ja seurata myyntitöiden etenemistä sen mukaisesti.

Aktiviteetit

Kirjaa ylös kaikki asiakkaan kanssa sovitut puhelut ja tapaamiset, jolloin hahmotat selkeästi omaa työkuormaa sekä pidät huolen, että kaikki sovitut asiat tulee hoidetuiksi.

Asiakashistoriatiedot

Kirjaa puheluiden ja tapaamisen sisällöt ylös Severaan, jolloin kaikki asiakashistoriatieto on helposti myöhemmin saatavilla. Voit myös ohjata tärkeät sähköpostit suoraan talteen asiakaskortille.

Laskutus

Kun potentiaalinen asiakas on voitettu, ja työ käynnistyy, voit hoitaa asiakkaiden laskutuksen näppärästi myös Severassa. Severa ymmärtää projektiliiketoimintaa ja tukee erilaisia laskutustapoja.

Raportit ja mittarit

Severan kattavat valmiit raportit auttavat myynnin nykytilan hahmottamisessa ja ohjaamisessa oikeaan suuntaan. Mittaa myynnin onnistumista kokonaisuutena, henkilöittäin tai vaiheittain.

Kalenterit

Käytettävissä on laaja synkronointi mm. Google Cal ja Office365 -kalentereihin, jolloin asiakasmerkintäsi ovat aina nähtävilläsi, teitpä merkinnät Severasta tai suoraan kalenterista. Kun liität merkinnät suoraan asiakkaalle, on asiakashistoriatiedot visusti tallessa.

Haluatko jutella tarkemmin myynnin seurannan edistämisestä?

Autamme mielellämme.

[contact-form-7 id="4615" title="Myynnillinen yhteydenottopyyntö"]