Googlen kalenterisynkronointi helpottaa työtehtävien hallintaa ja tuntikirjausten tekemistä. Kaksisuuntainen tiedonvaihto tuo Visma Severassa luodut aktiviteetit Googlen kalenteriin ja toisin päin. Synkronointi on erityisen hyödyllinen yrityksille, joissa työntekijät käyttävät kalenteria päivittäisten työtehtävien aikatauluttamiseen.

Jotta kalenterit voidaan synkronoida, tulee yrityksessä olla käytössä Google Apps for work. Kun kalenterisynkronointi on aktivoitu Severassa, voi jokainen työntekijä itsenäisesti ottaa kalenterisynkronoinnin käyttöön.

Severan aktiviteettien hallinta on oltava aktivoituna, jotta kalenterisynkronointi onnistuu. Osio kuuluu kaikkiin Severan versioihin.

Etsitkö ratkaisua projektien ja työtehtävien hallintaan? Kokeile asiantuntijayritysten toiminnanohjausjärjestelmää Visma Severaa.

[contact-form-7 id="4615" title="Myynnillinen yhteydenottopyyntö"]