RD Velho on älykkään liiketoiminnan kehittäjä sekä tuotekehitys- ja ohjelmistoprojektien ammattilainen. Visma Severan avulla RD Velho on parantanut asiakkuudenhallintaansa ja sitä kautta asiakastyytyväisyyttään. Koko organisaation johtaminen on helpottunut.

Visma Severa Enterprise -paketti on RD Velhon päivittäisessä käytössä jokaisella työntekijällä asiakkuudenhallinnassa, projektinhallinnassa ja taloudenhallinnassa.

– Ensinnäkin se helpottaa meidän asiakkuudenhallintaamme ja sitä kautta myynnin tekemistä. Kun myynti jalkautuu projekteiksi, helpottaa Severa myös projektien hallintaa, toteaa Juha Mäyrä, joka vastaa RD Velhon projektitoiminnan kyvykkyydestä.

”Tekeminen on välitöntä”

Yhteistyö sai alkunsa asiakkuudenhallinnan tarpeista. Mäyrän mukaan RD Velholla oli laaja joukko asiakkaita, joiden asioista oli pidettävä parempaa huolta. Sitä varten haluttiin hankkia jonkinlainen CRM-järjestelmä.

– Severan kanssa on helppo tehdä yhteistyötä. Se on hyvinkin henkilökohtaista, Mäyrä kertoo.

– Olemme tuttuja toisillemme Visma Severan työntekijöiden kanssa. Tekeminen on välitöntä ja annamme palautetta puolin ja toisin, Mäyrä jatkaa.

Helppokäyttöinen ja laajennettava kokonaisuus

Visma Severan tuomat konkreettiset hyödyt liittyvät Mäyrän mukaan juuri asiakkuudenhallinnan parantumiseen ja sitä kautta myös yleisen asiakastyytyväisyyden parantumiseen.

– Koko organisaation johtaminen on helpottunut tämän järjestelmän myötä, Mäyrä painottaa.

– Voisin suositella Visma Severaa kaikille palvelualalla toimiville yrityksille sen helppokäyttöisyyden ja laajennettavuuden vuoksi, Mäyrä kiteyttää.

Haluaisitko kuulla, miten Severa voisi auttaa teitä parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja projektien hallintaa? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteyksissä pikaisesti!


Visma Solutions on Suomen johtava pilvipalveluiden toimittaja. Ratkaisujamme käyttää Suomessa jo yli 175 000 yritystä. Missiomme on auttaa suomalaisia yrityksiä olemaan kilpailukykyisiä.

[contact-form-7 id="4615" title="Myynnillinen yhteydenottopyyntö"]