- FI
- Languages
- FI (Suomi)
- EN (English)
- NL (Dutch)
- NO (Norsk)
- SE (Svenska)
- FI
- Languages
- FI (Suomi)
- EN (English)
- NL (Dutch)
- NO (Norsk)
- SE (Svenska)
Helpota asiantuntijatyön arkea ja säästä aikaa manuaaliselta työltä. Tuo koko projektinhallinnan kokonaisuus myynnistä laskutukseen Visma Severaan.
› Miksi Visma Severa? Katso 6 syytä, joista olemme erityisen ylpeitä
Severan CRM-ominaisuudet auttavat viemään myynnin tehokkuuden uudelle tasolle.
Selkeyttä projektien hallintaan selkeän aikataulutuksen, projektirakenteen ja resursoinnin avulla.
Työajan ja matkojen kirjaukset joustavasti ajasta ja paikasta riippumatta.
Asiantuntijatyön laskutus helposti ja tarvittavat raportit vaivattomasti tarvittavien henkilöiden nähtäville.
Visma Severalla johdat koko asiantuntijaliiketoiminnan putken asiakkaan ensikontaktista laskutukseen.
Visma Severa on nykyaikainen ja jatkuvasti kehittyvä projektinhallintaohjelma, joka yhdistää saumattomasti myynnin, projektit, tunnit sekä laskutuksen. Koko tiimi käyttää samaa työkalua, ja tieto tiimien välillä on helposti saatavilla ja aina ajan tasalla.
Asiakaspalvelussamme työskentelee 10 Visma Severan rautaista asiantuntijaa ja keskimääräinen vastausaikamme on 4 tuntia. Tyytyväisyys asiakaspalveluumme (CSAT) on 95 %.
Meillä on 30 tuotekehittäjää Lappeenrannassa, Helsingissä ja Lahdessa, jotka tekevät tuotteeseen keskimäärin 50 parannusta kuukausittain.
1400 asiakasyritystä ja 30 000 käyttäjää. 88 % käyttäjistämme kokee, että Severa on tehostanut omaa työtä.
Selkeä, visuaalinen ja helposti omaksuttava käyttöliittymä helpottaa käytön aloitusta. Käyttöönoton tukena on osaavat asiantuntijamme.
Severassa on valmiina yhteydet kaikkiin yleisimpiin taloushallinnon järjestelmiin ja muihin asiantuntijayritysten tärkeimpiin työkaluihin. Lisäksi käytössä on avoin rajapinta räätälöityjä integraatioita varten.
Visma Severa on luotu poistamaan liiketoiminnan monimutkaisuutta. Kehitämme jatkuvasti ideoita, joilla voimme olla yritysten kasvun tukena ja poistaa manuaalista työtä.
Kasvun edellytys on ajantasainen tieto siitä, missä mennään. Severassa seuraat myynnin onnistumista ja ennusteita, projektien etenemistä ja kannattavuutta sekä hoidat projektien tarkan laskutuksen. Toteutat laadukkaita projekteja paremmalla asiakastyytyväisyydellä ja tiedät aina, mikä kannattaa.
Tee järjestelmäkokonaisuudesta yrityksesi näköinen. Voit yhdistää Visma Severaan haluamasi tuotteet valmiiden tai räätälöityjen integraatioiden avulla API-rajapinnan kautta. Severasta löytyy valmiit integraatiot mm. Googlen ja Microsoftin palveluihin, Suomen yleisimpiin taloushallintojärjestelmiin sekä muihin asiantuntijayritysten käyttämiin ohjelmistoihin.
Kokoa yrityksen asiantuntijat samaan järjestelmään. Madallat tiimien välistä kuilua ja tuot kaikki asiantuntijasi tiedon äärelle. Tieto on läpinäkyvästi kaikkien saatavilla, ja jokainen näkee projektien todellisen statuksen. Järjestelmä toimii sosiaalisena alustana, jossa hoidat myös projektiin liittyvää sisäistä kommunikointia.
LM Somecon asiakasjohtaja ja osakas Janne Pöyhönen pitää Severaa ehdottomasti alan parhaana työkaluna projektien hallintaan ja toiminnanohjaukseen.
Tietoturvallisuus on toimintamme avaintekijöitä ja tärkeä osa työtämme. Visma Severassa tietoturva ja yksityisyyden suoja on otettu huomioon monesta eri näkökulmasta.
Vaikka etätyötä on tehty jo vuosikymmeniä, moni yritys on juuri nyt täysin uudessa tilanteessa. Kun koko tiimisi työskentelee erillään, vaaditaan projektijohdolta paljon. Lue työkalu- ja työskentelyvinkkimme etäjohdon mahdollistamiseksi.
Pääset heti kokeilemaan Severan toiminnallisuuksia valmiilla pohjadatalla. Et tarvitse luottokorttia etkä asennuksia koneelle. Kokeilu ei vaihdu tilaukseksi automaattisesti.
KOKEILE VELOITUKSETTA 30 PÄIVÄÄ
Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön tai
varata ajan etäesittelyä varten.